Ostuabi

  •  KAUBA TELLIMINE

White Glo e-poest saab osta kõiki pakutavaid tooteid mugavalt ja turvaliselt. Valige meeldivad kaubad välja ja lisage virtuaalsesse ostukorvi, määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.

Kui kõik vajalikud tooted on ostukorvis, siis liikuge edasi järgmisele lehele. Valige sobiv kauba kättesaamisviis ning täitke täpselt kõik tärniga täidetud väljad.

  • MAKSMINE

Enne maksmist kontrollige üle valitud tooted, kogused ja hind.

Liikuge edasi järgmisele lehele ja valige sobiv makseviis. White Glo e-poes saab tasuda SEB panga ning Swedbanga pangalinkide ja PayPali kaudu. PayPali kaudu makstes ei ole vaja omada PayPali kontot, makes saab sooritada ka krediitkaardiga.

Tellimuse esitamiseks vajutage nupule „kinnita tellimus“.  Edasi suunatakse teid edasi eelnevalt valitud internetipanka, kus saate oma tellimuse eest tasuda.

NB! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita!

Peale makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.

  • KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

White Glo e-poest saab kaupu tellida Eesti territooriumil.

NB! Postitustasu jääb alati samaks olenemata paki kaalust, seega mida rohkem korraga tellite, seda kasulikum.

Tellimused, mille maksumus ületab 35 € toimetame Eesti piires kohale tasuta!

Kauba toimetame kätte Itella Smartposti, DPD või Eesti Posti vahendusel vastavalt teie tehtud valikule.

Kauba kättesaamiseks on järgmised võimalused:

Tellimine Eesti piires:

* Itella Smartposti pakiautomaadid kaubanduskeskustes üle Eesti. Hind 2,9€. Valides SmartPosti teenuse, valige rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.

* DPD kullerteenus. Hind 4,8€. Tellimus toimetatakse otse teie poolt antud aadressile.

* DPD pakipood 1,9€.

* Post24 pakiautomaadid kaubanduskeskustes ning kauplustes üle Eesti. Hind 2,8€. Valides Post 24 teenuse, valiga rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.

Kui teie tellimus ületab 35 € valige ikkagi sobiv kauba kättetoimetamisviis ostukorvisüsteem arvestab kättetoimetamistasu automaatselt maha! Kõik postiteenused v.a DPD kullerteenus toimetab paki teie poolt valitud pakiautomaati tasuta.

Reeglina postitame tellimuse kuni 3 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis võtame kindlasti ühendust.

Peale tellimuse postitamist White Glo e-poe poolt hakkavad kehtima Itella Smartposti, DPD ja Eesti Posti poolt kehtestatud pakkide kättetoimetamise tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot Itella Smartposti, DPD ja Eesti Posti kodulehekülgedelt. Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.

Kõik hinnad kodulehel ja tellimuskinnituses/arvel on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Müüjal on õigus muuta hindu igal ajal sellest ette teatamata. Juba esitatud tellimuste hindu ei muudeta.

  • TELLIMUSE MUUTMINE JA TELLIMUSEST TAGANEMINE

Kui soovite tellimusest loobuda, kuid olete selle eest juba pangalingi kaudu tasunud, siis palun saatke teade loobumissoovi kohta koos pangakonto numbriga, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa e-posti aadressile whiteglo@whiteglo.ee. Kui selle tellimuse kaupa ei ole veel teele pandud, siis makseme teile raha tagasi.

  • TAGASTAMINE

Kui te ei ole saadud kaubaga rahul, on teil õigus tellimusest 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest taganeda ning kaup kasutamata kujul, rikkumata pakendis ning oma kulul tagastada. Seejärel tagastame teile kauba eest tasutud summa v.a transpordikulud. Teade tellimusest taganemise kohta koos pangakonto numbriga, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa saatke palun e-posti aadressile whiteglo@whiteglo.ee

Kui kaup jõudis teieni kahjustatult andke sellest palun kohe teada e-posti aadressil whiteglo@whiteglo.ee. Kui kaup kahjustund meie süül, parandame, asendame või hüvitame puudustega kauba summas, mille te tellides selle eest tasusite.

Enne kauba postitamist kontrollitakse kõik tooted alati üle, kui te siiski avastate, et saadetud kaup on ebakvaliteetne, tuleb selle kasutamine kohe lõpetada ja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul vea avastamisest meile teatada.

  • TOODETE OHUTUS

Tagame, et tooteid saab kasutada vastavalt tootja soovitustele nende otstarbe kohaselt tootel märgitud „parim enne“ tähtpäeva saabumiseni. Soovitame hoolega järgida kodulehel ja kaubaga kaasas olevaid kasutamisjuhiseid ning muid ohutusnõudeid. Me ei vastuta ühegi kahju eest, mis tekkis toote kasutamisel, kui toodet ei kasutatud eesmärgipäraselt, ei järgitud tootja antud juhiseid ja muid ohutusnõudeid või kasutati toodet pärast kasutustähtaja lõppemist.

Toodete kasutamisel arvestage palun enda tervisliku seisundiga.  Kui tunnete, et toote kasutamine muudab teie tervist mingilgi moel tavalisest halvemaks lõpetage koheselt toote kasutamine, konsulteerige arstiga ja palun teavitage sellest ka meid.

Kui avastate toote kättesaamisel, et toode on väliselt kahjustunud, palun andke sellest meile kohe teada. Me ei soovita kasutada väliselt kahjustatud tooteid, selline kasutamise toimub ostja enda riisikol. Me ei hüvita, asenda ega paranda välistele kahjustustele tuginedes tooteid, mida on kasutatud.

Lepingust taganemiseks või kauba kvaliteedi kohta pretentsioonide esitamiseks palun pöörduge Eicon OÜ poole e-posti teel whiteglo@whiteglo.ee või telefonil (+372) 585 307 54.

  • TURVALISUS

Meie e-poest ostmine on turvaline, teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks. E-kirju uute toodete ja sooduspakkumiste kohta saadame vaid ostukorvisüsteemis antud eelneval loal.

  • TOODETE EDASIMÜÜK

Eicon OÜ e-poes müüdavate toodete tellimine nende edasimüügi eesmärgil ilma Eicon OÜ eelneva kirjaliku nõusolekuta ei ole lubatud. Me jätame endale õiguse keelduda tellimuste täitmisest, mille puhul meil on kahtlus, et tooteid tellitakse edasimüügi eesmärgil. Kui olete huvitatud White Glo toodete edasimüügist võtke palun ühendust e-posti aadressil whiteglo@whiteglo.ee

  • KÜSIMUSED JA ETTEPANEKUD

Lisaks kvaliteetsetele hambahooldustoodetele tahame pakkuda ka head ja sõbralikku teenindust. Teie arvamus on väga tähtis, kui teil on küsimusi või ettepanekuid saatke palun e-kiri aadressil whiteglo@whiteglo.ee